VOP a Storno podmínky
Obchodní / storno podmínky
Uvedené stornovací podmínky se vztahují na uzavřené smlouvy o ubytování uzavřené v souladu s ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, mezi společností Hotelový resort JESENICE, s.r.o., IČ: 034 75 603, se sídlem: Velešínská 659, 199 00 Praha 9, provozující ubytovací zařízení: Hotelový resort JESENICE na adrese, U velkého rybníka 188, Jesenice 270 33, tel. kontakt: +420 313 599 260 („ubytovací zařízení“), jakožto poskytovatelem ubytování - ubytovatelem a objednatelem ubytovacích a jiných služeb.
Tyto storno podmínky jsou platné a účinné ode dne 26. 10. 2020 a v plném rozsahu nahrazují předchozí VOP platné od 17.1. do 25.10.2020.
Všeobecné informace
- Těmito storno podmínkami se řídí mj. zrušení rezervace objednatelem objednaných či rezervovaných ubytovacích a jiných služeb v ubytovacím zařízení, přičemž rezervovanou ubytovací službou či rezervovaným ubytováním se rozumí veškeré objednatelem objednané ubytovací a jiné služby nabízené ubytovatelem v rozsahu jím provedené závazné rezervace a objednávky.
- Stornem se rozumí zrušení rezervace ubytování či ubytovací služby učiněné objednatelem v ubytovacím zařízení při současném zaplacení storno poplatku ve výši a za podmínek stanovených těmito storno podmínkami.
- Vyžaduje-li ubytovatel zálohu na rezervované ubytovací služby, není tato záloha v případě zrušení rezervace objednatelem storno poplatkem, avšak ubytovatel je oprávněn tuto zálohu jednostranně vůči storno poplatku započíst. V případě, že je výše zálohy vyšší než storno poplatek, vrátí ubytovatel zbývající část zálohy po jejím započtení na storno poplatek objednateli. V případě nezaplacení zálohy, ze které by bylo možné storno poplatky započíst, má ubytovatel právo vystavit objednateli fakturu ve výši storno poplatků.
- Dojde-li k výpovědi smlouvy o ubytování zrušením rezervace objednatelem, považuje se storno poplatek za odstupné, jehož zaplacením není dotčen případný nárok ubytovatele na náhradu škody dle ust. § 2330 odst. 2 občanského zákoníku.
- Výše storno poplatku je vypočítána vždy z celkové ceny rezervovaných ubytovacích služeb a dalších služeb objednaných objednatelem, a to včetně příplatků, poplatků a daně z přidané hodnoty.
Storno poplatky a jiné platby a nároky
- Dojde-li ke zrušení rezervace ubytovacích služeb objednatelem v době mezi 21 a 7 dnem před plánovaným dnem příjezdu, je ubytovatel oprávněn požadovat po objednateli storno poplatek ve výší 50 % z celkové ceny pobytu (tj. ceny rezervovaných služeb včetně ubytovacích služeb).
- Bezplatné zrušení rezervace -dojde-li ke zrušení rezervace v době 22 a více dní před plánovaným dnem příjezdu.
- Dojde-li ke zrušení rezervace ubytovacích služeb objednatelem v době kratší jak 7 dní před plánovaným dnem příjezdu nebo v den příjezdu (tzn. nedojezdu), je ubytovatel oprávněn požadovat po objednateli storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu (tzn. ceny rezervovaných služeb včetně ubytovacích služeb).
- V případě změny termínu rezervace ubytování ze strany objednatele v době kratší jak 7 dní před plánovaným příjezdem, je ubytovatel oprávněn, v případě, že bude se změnou termínu rezervace souhlasit, požadovat po objednateli jednorázový manipulační poplatek za změnu rezervace ve výši 1.000,- Kč. O změně termínu rezervace je oprávněn rozhodnout ubytovatel zejména s ohledem na kapacitní možnosti.
- V případě předčasného ukončení či přerušení (tj. již zahájeného) ubytování ze strany objednatele bez zavinění ubytovatele, není ubytovatel povinen vrátit objednateli zaplacenou cenu za ubytovací či jiné služby a to ani z části. Objednatel bere na vědomí, že takto nevrácená část ceny za ubytovací či jiné služby předčasně ukončené/přerušené ze strany objednatele, představuje nárok ubytovatele na náhradu škody dle ust. § 2330 odst. 2 občanského zákoníku. Složil-li objednatel ubytovateli zálohu na cenu za ubytovací a jiné služby, je ubytovatel oprávněn si svůj nárok na náhradu škody proti této záloze započíst.
- V případě, že na sjednaný pobyt nebude možné nastoupit v souvislosti s infekcí SARS-COV2 a to i opakovaně z důvodu probíhajícího onemocnění COVID-19 nebo nařízených karanténních opatření na straně objednatele, resp. uzavření či značného omezení provozu ubytovacího zařízení, bude pobyt automaticky, bezplatně přesunut na nejbližší možný rezervační termín. Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, bude nový rezervační termín objednateli závazně písemně oznámen korespondenční formou nebo e-mailem z adresy: recepce@hotel-jesenice.cz
Finanční refundace nebude v daném případě možná.
GDPR:
Společnost Hotelový resort Jesenice, s.r.o., IČO: 03475603, chrání Vámi poskytnuté osobní údaje v souladu s předpisy ČR a EU (GDPR).
Společnost Hotelový resort Jesenice, s.r.o., IČO: 03475603, správce osobních údajů, prohlašuje, že shromažďuje a zpracovává osobní údaje a nakládá s nimi dle obecného Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně osobních údajů (GDPR), s účinností od 25. 5. 2018.